مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 17:372022-03-14فرهنگي

برپایی یک رویداد هنری بهاری برای نقاشی خط و آثار حجمی 


دومین رویداد مجموعه «راگادید» در سال جاری در قالب نمایشگاه گروهی «شیدا نبشت» با کیوریتوری بهداد نجفی اسدالهی 22 اسفند ماه افتتاح شد.

- دومین رویداد مجموعه راگادید در سال جاری در قالب نمایشگاه گروهی شیدا نبشت با کیوریتوری بهداد نجفی اسدالهی 22 اسفند ماه افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته بهداد نجفی رویداد شیدا نبشت نمایشگاه نقاشی خط و آثار حجمی است که علاوه بر موضوع اصلی نمایشگاه، نگاهی بر کاربرد نوشتار در فرهنگ تصویری معاصر ایران و آثار هنری تجسمی مرتبط با این رویکرد دارد.

وی افزود: نمایشگاه های هنری در این مجموعه با نمایش آثار آبرنگ، نگارگری، خوشنویسی، حجم و عکاسی، در کنار نقاشی و نقاشی خط در سال آینده ادامه داشته و علاوه بر آن برنامه ریزی های خاصی نیز برای رسانه های نوین هنری انجام شده که به زودی به مرحله اجرا در می آید.

سعیده آرین ـ مدیر هنری این نمایشگاه ـ نیز گفت: نقاشی خط پدیده ای نوظهور در دنیای مدرن هنر ایرانی است.

در این هنر، نقاشی به یاری خطاطی آمده تا هنر نقاشی خط که حاصل شور و شیدایی هنرمندان نقاش و خوشنویسی است با تلفیق نوشتار، فرم و رنگ، پا در عرصه جدیدی بنهد که اگرچه با فراز و نشیب هایی همراه بوده اما در حال توسعه و تکامل است و به عرصه های بین المللی راه یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی یک رویداد هنری بهاری برای نقاشی خط و آثار حجمی 

برپایی یک رویداد هنری بهاری برای نقاشی خط و آثار حجمی